tiistai 31. joulukuuta 2013

Kiitollisuutta

Tänään, vuoden viimeisenä päivänä, pysähdyin vielä muistelemaan kulunutta vuotta. En suinkaan miettinyt niitä monia huonoja, tai surullisia hetkiä, vaan sitä kuinka monesta asiasta olen tänäkin vuonna saanut olla kiitollinen.
  Olen tehnyt päätöksiä, esimerkíksi koulun vaihdosta, joita en aivan yksin olisi uskaltanut tehdä. Elämääni on tullut monia uusia, tärkeitä ihmisiä ja sisältöä, jota en olisi edes osannut arvata vuosi sitten. En olisi aavistanut että seurakunnan jutut antaisivat minulle näin paljon, ja tuntuisivat näin tärkeiltä.
Jollain tavalla olen varmasti myös kypsynyt, vaikka onnekseni olen säilyttänyt myös lapsellisen riemun ja innon. Olen oppinut entistä enemmän nauttimaan pienistä asioista ympärilläni.
Toivottavasti myös ollut hyvä muille.
 Aina en ole osannut antaa kiitosta näistäkään asioista oikealle henkilölle. En minä, pieni ja heikko ihminen, jaksaisi yksin kaikkien tapahtumien ja tunteiden keskellä. Onneksi nyt ymmärrän jo paremmin, että on syytä kiittää Luojaamme siitä, että Hän on jälleen suojellut ja ohjannut meitä kaikissa päätöksissä ja erilaisissa elämämme hetkissä.



                                                     Ihanaa uutta vuotta kaikille!

Kuva:Janina Piirtola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti